Reklamacije

Mnogo pažnje posvećujemo pakovanju i ispravnosti proizvoda koji se šalju kupcima.Svaki model se detaljno pregleda pre slanja i ako utvrdimo neki nedostatak ili oštećenje a nemamo drugi komad, ne šaljemo vam i o tome vas obaveštavamo putem emaila koji ste ostavili.

I pored svih zalaganja dešava se da nenamerno ili greškom kurirske službe usled manipulacije u magacinima dođe do nekog oštećenja. Shodno članu 56. Zakona o zaštiti potrošača, potrošač može da izjavi reklamaciju prodavcu radi ostvarivanja svojih prava iz čl. 52, 54. i 81. zakona.

Ukoliko ste primili pošiljku i nakon otvaranja kutije ustanovili da isporučena roba ne odgovara naručenoj, molimo Vas da nam, najkasnije u roku od 24 h od trenutka prijema pošiljke,pošaljete e-mail sa svojim podacima (ime, prezime, telefon) na adresu happybagsns@gmail.com i opišete kakav problem imate.

U najkraćem mogućem roku obavestićemo Vas o daljem postupanju.

Rok za odgovor na reklamaciju je 8 dana, a za rešavanje reklamacije je 15 dana od trenutka prijave iste.

Reklamaciju možete podneti tako što robu zajedno sa obrascem Zahtev za reklamaciju, možete poslati na adresu Happy Bags, Eustahije Arsić 7, Novi Sad.

Preuzmite obrazac za reklamaciju OVDE

Obrazac za izjavu o odustanku trgovine na daljimu možete preuzeti OVDE